leska42 Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Kan noen hjelpe meg å velge hvilke vokal jeg skal benytte som 1.bokstav i Gravmæle loddrett fra topp 21 inn fra høyre. Føler meg en smule usikker der. Når jeg en gang forhåpentlig skal sende min løsning, synes jeg krysset er litt malplassert i bladet. Det er nesten umulig å få desse to sidene fra resten av bladet uten å lage flerre. Jeg savner også en kupong der jeg kan skrive mitt navn. Ikke ment som kritikk, men......
mj8599 Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 - skrev (På 28.3.2013 den 12.07): Kan noen hjelpe meg å velge hvilke vokal jeg skal benytte som 1.bokstav i Gravmæle loddrett fra topp 21 inn fra høyre. Føler meg en smule usikker der. Når jeg en gang forhåpentlig skal sende min løsning, synes jeg krysset er litt malplassert i bladet. Det er nesten umulig å få desse to sidene fra resten av bladet uten å lage flerre. Jeg savner også en kupong der jeg kan skrive mitt navn. Ikke ment som kritikk, men...... Urnestøtte
gerd1 Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 - skrev (På 28.3.2013 den 12.07): Kan noen hjelpe meg å velge hvilke vokal jeg skal benytte som 1.bokstav i Gravmæle loddrett fra topp 21 inn fra høyre. Føler meg en smule usikker der. Når jeg en gang forhåpentlig skal sende min løsning, synes jeg krysset er litt malplassert i bladet. Det er nesten umulig å få desse to sidene fra resten av bladet uten å lage flerre. Jeg savner også en kupong der jeg kan skrive mitt navn. Ikke ment som kritikk, men...... Jeg er helt enig, har store problemer med å lese stikkordene inni bretten.
elindblo Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Det har jeg også. Men denne gangen kan vi neppe legge skylden på Hansen! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå