Gå til innhold

BT-eksperten veke 11

arnbra

Anbefalte innlegg

So var det på 'an igjen, med likelydande melding til BT sine X-pertløysarar som sist veke: "Det er ingen vinner denne uken. Ingen hadde riktig løsning." Sjølv skal eg avstå frå å komma med noka innvending ved dette høvet; eg sette nemleg min lit til Norsk kryssordleksikon og førte opp Løpstilk som plante, utan å kvalitetssikra. So viser det seg at løpstilk er eit ord som eg ikkje har lukkast med å få stadfesta gjennom andre søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, einig. Men her hugsar eg at Sæveraas har brukt "føleri" som løysingsord til "kliss" ved eit tidlegare høve, so i dette tilfellet valde eg fasitsvaret her. - Elles er det å seia at eg fann "løpstilk" som (krydder)plante, jf. løp|stilk sj. løpstikke Werg.Saml. Skr. IV1126 (Norsk Riksmålsordbok (hist.).

Dermed er eg bortimot so ubeskjeden at eg meiner å ha levert rette løysingsord i begge dei oppgåvene (veke 10 og 11) som vart oppførte med "ingen vinner denne uken". Alternative svar frå kryssordløysaren si side duger berre ikkje - slingringsmonnen er ein smule romslegare frå BT si eiga side; "Formidle" fekk fasitsvaret "blidgjøre" (veke 10) og "Interaksjon" fekk fasitsvaret "hysj" (veke 11) -

(Meldingen ble redigert 06.04.13 08:56)

({$editedMessage} 06.04.13 13:23)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Eg er like ubeskjeden (og irritert)som deg, og heilt einig i det du skriv. Har sendt e-post til BT, og mellom anna bede dei om å handsama alternative løysingar på lik line med såkalla fasit. Har sjølvsagt ikkje fått svar, så det blir å halde fram med lottotrekningar.

Mvh senior.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, einig. Men her hugsar eg at Sæveraas har brukt "føleri" som løysingsord til "kliss" ved eit tidlegare høve, so i dette tilfellet valde eg fasitsvaret her. - Elles er det å seia at eg fann "løpstilk" som (krydder)plante, jf. løp|stilk sj. løpstikke Werg.Saml. Skr. IV1126 (Norsk Riksmålsordbok (hist.).

Dermed er eg bortimot so ubeskjeden at eg meiner å ha levert rette løysingsord i begge dei oppgåvene (veke 10 og 11) som vart oppførte med "ingen vinner denne uken". Alternative svar frå kryssordløysaren si side duger berre ikkje - slingringsmonnen er ein smule romslegare frå BT si eiga side; "Formidle" fekk fasitsvaret "blidgjøre" (veke 10) og "Interaksjon" fekk fasitsvaret "hysj" (veke 11) -

(Meldingen ble redigert 06.04.13 08:56)

({$editedMessage} 06.04.13 13:23)

Vi er flere som har hatt samme reaksjon på at alternative løsninger ikke godtas.

Jeg har vært i kontakt med BT, som sier at de følger fasiten fra kryssordleverandøren. Men de ser vårt problem og skal ha et møte med han som lager oppgavene, og diskutere muligheten for å godta alternative løsninger.

Ofte er det mange muligheter - og vi kan jo ikke være tankelsere heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt på jordet å ikke godkjenne alternative løsninger som lar seg innpasse i løsningen forøvrig. Dette praktiseres i alle kryssordredaksjoner. Er også praksis i NM i kryssord. Dette er jo bare tøv av BT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er flere som har hatt samme reaksjon på at alternative løsninger ikke godtas.

Jeg har vært i kontakt med BT, som sier at de følger fasiten fra kryssordleverandøren. Men de ser vårt problem og skal ha et møte med han som lager oppgavene, og diskutere muligheten for å godta alternative løsninger.

Ofte er det mange muligheter - og vi kan jo ikke være tankelsere heller....

Mange takk for respons. Då skulle det vera grunn til optimisme når det gjeld framtidig godkjenning av alternative, like korrekte løysingsord. - For ordens skuld, sjølv om eg nemnde Formidle og Interaksjon (brukt i staden for høvesvis Formildne og Interjeksjon), ser eg ikkje på dette som noka stor sak; ein såg forholdsvis kjapt at her var det tale om trykkfeil.

({$editedMessage} 06.04.13 22:36)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det heller ingen godkjente, riktige løsninger! Detter er tøv! Kjenner noen som har løsning identisk med det som står som fasit i avisen.

Det er dessuten mange som har alternative løsninger som er helt dekkende!

Åpner de ikke en gang alle konvoluttene? Er det så farlig om noen vinner de stakkars loddene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...