liskør Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Tror Jan 1952 har problemer. Hans største seier her i verden er å bli ferdig først og publisere det;-)
valdris Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Noen gleder skal man ha, veit du! Ikke sikkert han har noe annet å gjøre enn å sitte med disse kryssordene til Hansen. Men du har jo rett i at det blir litt slitsomt i lengden å få servert de samme frasene hver gang!! Nå må jeg si at jeg også er ferdig for i dag, så nå skal jeg ringe til min morå gi henne noen lange løsningsord, slik at hun kommer igang for fullt!! Ha en fin helg, og god påske!
liskør Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Skrevet 23. mars 2013 Enig med deg, ønsker alle koselige kryssordfans ei trivelig påskeB-)
amanda Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Tror Jan 1952 har problemer. Hans største seier her i verden er å bli ferdig først og publisere det;-) Jan var først han, med hyggelig påskehilsen!
karg Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Ønsker også alle en GOD PÅSKE! Godt å ha dere som kryssordkompiser
-Unni Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Jan var først han, med hyggelig påskehilsen! God påske fra meg også!
mj8599 Skrevet 24. mars 2013 Skrevet 24. mars 2013 Tror Jan 1952 har problemer. Hans største seier her i verden er å bli ferdig først og publisere det;-) Liskør????? Kl 1800 om ettermiddagen er ikke akkurat rekordraskt for meg da! Men det er kanskje det for superraske deg? :P
-juni2 Skrevet 24. mars 2013 Skrevet 24. mars 2013 Noen gleder skal man ha, veit du! Ikke sikkert han har noe annet å gjøre enn å sitte med disse kryssordene til Hansen. Men du har jo rett i at det blir litt slitsomt i lengden å få servert de samme frasene hver gang!! Nå må jeg si at jeg også er ferdig for i dag, så nå skal jeg ringe til min morå gi henne noen lange løsningsord, slik at hun kommer igang for fullt!! Ha en fin helg, og god påske! Ikke slitsomt i det hele tatt! Er han tidlig ferdig og har lyst til å fortelle oss det så er det greit for meg, det hele avhenger dessuten av når man starter opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå