Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står helt fast i venstre hjørne øverst.Har P som første bokst. i 11 vr.men kan 2 lr."botsøvelse"bli en yogaøvelse?I såfall blir 2.bokst.i"platt morsomhet"en C.Finner ikke ut av det.Kan noen være snill å si meg om jeg er "helt ute på viddene".Mvh.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei,

P er riktig bokstav på 11 vanrett. Botsøvelse finner du hvis du søker her på kryssord.no med stikkordet, C er ikke riktig, prøv med V.

Skrevet

Hadde V som andre bokst.i utgangspunktet,men fikk det ikke til å stemme med 11 vr.Da må jeg prøve å finne et annet ord for "bekjentgjøre".Tusen takk for hjelpen.Mvh.

Skrevet

Hei igjen Hulte,

11 vr "bekjentgjøre" kan du finne i "nyordboka", andre bokstav er L. 1 vr finner du også i samme bok, første bokstav er K. Det er ingen lett bok å finne noe i hvis første bokstaven er en "blindbokstav", man prøver først logiske muligheter for å slippe å lese alt fra a til å. Virker som den er blitt populær hos kryssordforfattere.

Mvh (PS er du medlem på Hjemmet.no? Det er gratis)

Skrevet

Takk,da var de 2 orda på plass.Fant forresten bekjentgjøre på ordnett og fikk det nå bekrefta i Nyordboka.Bare 3 lr.igjen,men nå har jeg 1.bokst.og annenhver av de andre,så da er jeg kommet langt.Ang. medl.sk.på Hjemmet.no har jeg av en eller annen grunn ikke klart å komme meg inn.Skal finne meg kyndig hjelp.Mvh.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...