denise Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Stikkordet er BLÅS, det er å finne rett over midten til høyre, der det krysser den blå linjen. Er det noen som har funnet et ord som passer med synonymet til SEIERSTOG, eller er det feil i oppgaven?
denise Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Skrevet 25. februar 2013 Nei, jeg fant det nå, og fikk det til å stemme. Men nå lurer jeg på om svaret på HYGGELIG oppe til venstre under bildet er et ord som kan endre seg i forhold til kjønn, entall/ flertall? Eksempel på hva jeg mener: Søt. Hun er søt/ det er søtt/ de er søte.
torry47 Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Hei Ifølge min løsning, har jeg et adjektiv som er bøyd i det forholdet du spør om. Hilsen Torild.
2ril Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 ...og bekreftelsen finner du i Tanums. Hilsen Toril
bumarli Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Hei. Skulle gjerne vist hvor dere finner løsningen på blås, finner ikke ut av det : ) Bum
torry47 Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Hei Du må finne selve ordet, og du mangler vel bare 1 bokstav?. Når du spør på selve ordet i Øvrebø, finner du at det betyr blås. Hilsen Torild.
bumarli Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 Selvfølgelig : ) Det var dt som skulle tl, takk for hint : ) Bum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå