Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Øverste venstre hjørne....

HINNE ?o?n?

LEGEME ?b?e?o?

Medfører dette riktighet?

prøv med s som andre bokstav i hinne

mvh kjel

Skrevet

Men, kjære "Håpløs", "torry47" og "kjel" . .. Har dere fått hjørnet til å "gå opp"? Jeg synes jeg følger alle råd, men kommer allikevel ikke i mål!!

Med det siste rådet fikk, finner jeg ingen hinne, og det jeg finner som massakre er heller tvilsomt... :-)

Annonse

Skrevet

Hei igjen

Jeg har fått hjørne til å gå opp , ja. Den hinna jeg har gått for er en fold av bukhinnen. Du finner dette her i kryssord. no med M som andre bokstav.

Hilsen Torild.

Skrevet

Endelig!!!!!! Nå får jeg nok sove til natta, UTEN å drømme om ovennevnte person. Tusen takk for hjelp fra dere alle. Gleder meg til i morgen, med nytt nummer..

Skrevet

beklager asa, jeg var nok for snar til å antyde s som andre bokstav. men nå ser det ut til at alle har fått det hjørnet til å gå opp. jeg kludra litt der,men nå er det i orden.

Takk for alle gode tips. mvh kjel

Skrevet

Hei,nå er øvre hjørne til venstre i boks,takket være gode hint.Da står bare høyre hjørne øverst igjen.Der har jeg en god del som er uklart enda,feks.barmhjertige søstre.Har ikke peiling hva det kan være.Har bokst.?????r?e?.Beskyttende lag ?????v?t?.Riktig/galt?Mvh.

Skrevet

Hei, Hulte.

Dine bokstaver er riktige.

De to løsningsord finnes stikkordrett bekreftet i henholdsvis Norsk Riksmålsordbok og SNL.

Mvh Skjye.

Annonse

Skrevet

Hei.

Her står til liv framleis. Er ferdig med "mester nr.9", men i nr. 8 står eg fast på programvare oppe til venstre.

Har _k/v_u_n_e_. Har nokon tips om leiteplass?

Mvh. senior.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...