Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangler de to første bokstavene i " sted nordpå" øverst i høyre hjørne. Finner heller ikke løsningen jeg har kommet fram til på "arkitekt" i noe oppslagsverk, 7 linjer ovenifra, 5 inn fra venstre. Har " resal" . Noen som kan hjelpe ?

({$editedMessage} 17.02.13 18:42)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har også lett på samiske stedsnavn nordpå - og på Svalbard og Jan Mayen - men uten resultat. Elven er litt usikker, det er flere muligheter.

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 17.2.2013 den 17.20):

Mangler de to første bokstavene i " sted nordpå" øverst i høyre hjørne. Finner heller ikke løsningen jeg har kommet fram til på "arkitekt" i noe oppslagsverk, 7 linjer ovenifra, 5 inn fra venstre. Har " resal" . Noen som kan hjelpe ?

({$editedMessage} 17.02.13 18:42)

Har bare ett spørsmål når det gjelder bladet Kryss i taket.Er dette det nye som er kommet ut, og har du fått dette tilsendt ?

Stein

Skrevet
  - skrev (På 18.2.2013 den 22.21):

Jeg fikk et tips; tenk eks-ess, og da var den i boks! Herlig :-)

({$editedMessage} 19.02.13 00:30)

Takk for det - men jeg finner fremdeles ikke stedet. Har søkt med de bokstavene jeg har, men ruten øverst til høyre finner jeg ikke...

Skrevet

Tusen hjertelig takk!! Jeg ergrer meg grønn når det ikke stemmer. Det var litt merkelig med s til slutt?? Men pytt, nå er det i alle falli boks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...