karg Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Jeg sliter med 4 ting idag. - DRIKK loddrett fra toppen 10 inn fra høyre - BYRÅKRAT vannrett fra venstre side 9 ned fra toppen - FLAK vannrett til høyre 9 opp fra bunnen - OMSTREIFERE loddrett fra bunnen 9 inn fra høyre beklager at jeg trenger så mye hjelp idag, men jeg er fullstendig tom i hodet. Takk for all hjelp.
alef Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har fantetyper, men er usikker fordi jeg er i tvil om hvilket ord som skal stå for flak.
egnirep Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Jeg sliter med 4 ting idag. - DRIKK loddrett fra toppen 10 inn fra høyre - BYRÅKRAT vannrett fra venstre side 9 ned fra toppen - FLAK vannrett til høyre 9 opp fra bunnen - OMSTREIFERE loddrett fra bunnen 9 inn fra høyre beklager at jeg trenger så mye hjelp idag, men jeg er fullstendig tom i hodet. Takk for all hjelp. Drikk - blind a. Byråkrat blinde u, i, n og s. Flak blinde l og f og omstreifere - enig med forigge taler.
elindblo Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Jeg sliter med 4 ting idag. - DRIKK loddrett fra toppen 10 inn fra høyre - BYRÅKRAT vannrett fra venstre side 9 ned fra toppen - FLAK vannrett til høyre 9 opp fra bunnen - OMSTREIFERE loddrett fra bunnen 9 inn fra høyre beklager at jeg trenger så mye hjelp idag, men jeg er fullstendig tom i hodet. Takk for all hjelp. Byråkrat, blindbokstaver: U,I,N,S
Lille Rosin1622534186 Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Jeg sliter med 4 ting idag. - DRIKK loddrett fra toppen 10 inn fra høyre - BYRÅKRAT vannrett fra venstre side 9 ned fra toppen - FLAK vannrett til høyre 9 opp fra bunnen - OMSTREIFERE loddrett fra bunnen 9 inn fra høyre beklager at jeg trenger så mye hjelp idag, men jeg er fullstendig tom i hodet. Takk for all hjelp. Så var det dette med høyre og venstre igjen da. Mvh
karg Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Skrevet 14. februar 2013 jeg beklager så meget Lille Rosin, drikken var inn fra venstre. Det er kanskje derfor jeg ikke fikk det til idag. Men det er virkelig godt å ha dere alle der ute in space; eller på weben er kanskje mer riktig å si. Takker og bukker for den hjelpen jeg fikk likevel. Ha det godt alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå