Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid lært at å losse er det motsatte av å laste, men i Hansens kryssord blandes begrepene. Når stikkordet er Laster, blir svaret Losser og det er altså feil. For sikkerhetsskyld slo jeg opp i SNL og fikk min mistanke bekreftet. Sjerpings.

Fortsetter under...

Skrevet

Det vel dessverre slik at Hansen også blir eldre som oss andre, men tre feil i én oppgave er mye til ham å være.

Losse for laste, en s for mye i kledesbon og legefeil med allorgologi.

Men som flere sier når Hansen er på kanten: Hansen er Hansen, og derfor klarer vi å løse det meste.

Mvh

Skrevet

Hansen er Hansen. Kryssordene han lager er ikke bare spesielle, men de har jo "sjarm". Det er vel derfor vi kaster oss over dem enten det er onsdag eller lørdag. Så et par i feil i ny og ne er tilgitt,men det er vel riktig å si i fra.

MVH

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 2.2.2013 den 22.40):

Jeg har alltid lært at å losse er det motsatte av å laste, men i Hansens kryssord blandes begrepene. Når stikkordet er Laster, blir svaret Losser og det er altså feil. For sikkerhetsskyld slo jeg opp i SNL og fikk min mistanke bekreftet. Sjerpings.

Har du ikke hørt om "LESSE"? Her mener nå jeg at Hansen er på trygg grunn!

Skrevet

Der klarte jeg å dumme meg ut igjen! Jeg så på laste loddrett 5 fra høyre, jeg burde jo egentlig vite at det er fullt mulig å bruke de samme orda flere ganger i samme kryssord, men ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...