satco58 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Leger 3. linje vannrett fra venstre: Jeg sliter med 4. bokstav. Får en vokal men burde ha en annen for å få korrekt i ÅTE loddrett! Noen som har en løsning? Kan Hansen (lite sannsynlig, men) ha oversett en liten detalj? ({$editedMessage} 02.02.13 12:06) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dirtsa Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 jeg har o og det stemmer med de andre ordene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Leger 3. linje vannrett fra venstre: Jeg sliter med 4. bokstav. Får en vokal men burde ha en annen for å få korrekt i ÅTE loddrett! Noen som har en løsning? Kan Hansen (lite sannsynlig, men) ha oversett en liten detalj? ({$editedMessage} 02.02.13 12:06) Ventet på bekreftelsen om at det er feil der. Jeg velger å skrive riktig svar på LEGER, følgelig blir ÅTE feil, ikke noe å gjøre med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
satco58 Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Det har jeg også gjort. Leger må gi E og dermed blir ÅTE "feil". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ingen feil, fjerde bokstav i leger er o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pluggen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Leger 3. linje vannrett fra venstre: Jeg sliter med 4. bokstav. Får en vokal men burde ha en annen for å få korrekt i ÅTE loddrett! Noen som har en løsning? Kan Hansen (lite sannsynlig, men) ha oversett en liten detalj? ({$editedMessage} 02.02.13 12:06) allorgologikjennere. god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 ...og hvor har du funnet det hen Pluggen? Man er allergisk, ikke allorgisk. Jeg har trålet leksikon og fremmedordbok og ikke funnet annet enn allergologi. ({$editedMessage} 02.02.13 14:44) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Store norske leksikon gir deg svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg gikk inn på snl.no og skrev ALLORGOLOGI, da fikk jeg spørsmål om jeg mente ALLERGOLOGI! ({$editedMessage} 02.02.13 14:58) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Allorgologi er læren om allergi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Forstår ikke hvor dere finner dette ordet jeg altså!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dennis Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Mitt enkleste råd: prøv google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 googler og finner allErgologi, ikke noe annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Enkelte av oss har vært litt for raske med å uttale oss, det heter allergologi. Det samme må vel også sies om Hansen. Vi gjør alle feil, men jeg satser på at bokstav nr 2 i åte er o.Takk til Kari som ikke er blind på begge øya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg trodde i noen minutter at jeg var blitt helt "kokko" inntil jeg så siste innlegget til Birkebeiner. Takk for psykologisk hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Følte meg "kokko" jeg også , umulig å overbevise noen om det man kan lese svart på hvitt både i bøker og på nettet. Tror ikke jeg skal begi meg ut på en sånn runde igjen nei :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fortsett gjerne -Kari, og vi andre må (skal) skjerpe oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Koselig sagt Birkebeiner ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signy1 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Forstår ikke hvor dere finner dette ordet jeg altså!! Jeg fant rette leger ved å spørre med ? på de bokstavene jeg mangla,da kom det rette ordet frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jasa Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Allorgologi er læren om allergi Allergologi er iallfall vitenskapen om allergi,sett i S.N Leksikon,sto ingenting om Allorgologi i min nei,forstår ikke hvor en finner det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Men kanskje åte kan være lekkerat eller lignende??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.