valdris Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Håper noen kan hjelpe, for nå sitter jeg helt fast!! Nederst i venstre hjørne, instrument, mangler blindbokstavene. Båtførere i samme hjørne, her må jeg også be om bokstavene 6, 7, 8, 9 og 10. Takk for hjelpen på forhånd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Instrumentet blir brukt til å finne ut hvor man er. Båtføreren er sjefen på båten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valdris Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Takk for hjelpen med båtførerne, men det instrumentet skjønner jeg ikke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Rallarene sang godt støttet av dette instrumentet:-) Å, hjelp! Jeg snakker om galt instrument! Sekstant blir nok bedre:-) ({$editedMessage} 31.01.13 21:17) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Takk for hjelpen med båtførerne, men det instrumentet skjønner jeg ikke!! Måle solhøyde og slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valdris Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Tusen takk!! Den satt langt inne her hos meg!! Men da er jeg i boks for denne gang!! Hva skulle jeg gjort uten dere mine venner her!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Så bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raggy Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Men denne jesuitten,da? SJ ? Hvem er nå det? Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Egon skrev: "societas jesu":-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.