Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

At det var en reprise var det første jeg også la merke til og da fikk jeg lyst til å undersøke når det var med sist. Det tok ikke så lang tid å finne løsningen fra 2008. Det som var litt interessant var å se hvilke problemer som ble diskutert sist:

1) Lager

2) Styre

3) Innmat

4) Organdel

5) Buntmaker

6) Forfatter

Lyder kjent, ikke sant?

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/19515-reprise/#findComment-83503
Del på andre sider

At det var en reprise var det første jeg også la merke til og da fikk jeg lyst til å undersøke når det var med sist. Det tok ikke så lang tid å finne løsningen fra 2008. Det som var litt interessant var å se hvilke problemer som ble diskutert sist:

1) Lager

2) Styre

3) Innmat

4) Organdel

5) Buntmaker

6) Forfatter

Lyder kjent, ikke sant?

For en treiging, som så vidt har begynt, lyder neimen ingenting av det som kjent!Ha en strålende helg!

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/19515-reprise/#findComment-83505
Del på andre sider

Det er nok ikke hukommelsen i dette tilfellet, rota litt i permen med løsninger fra 2008. Den er lukket, og skal ikke brukes som oppslagsverk!

Hei Olav. Moro at du også tar vare på dem. Kunne du være snill å rote litt til i permen din??? Har nemlig min aller 1. x-ord, men dessverre verken dato eller år. Hadde vært helt topp og fått den. Den er over 2 sider, og du kanskje husker den. 1.ord vannrett: MAMMA - SPARKEBUKSEINNHOLDSFAVORITTSLEKTNINGSEKSEMPEL. Håper å høre fra deg, og at d ikke er "frekt" av meg å spørre deg.? Har nok ikke denne reprisen av nr. 684, da jeg ikke vqr begynt da, så den må være etter d. På forhånd 1000 takk. Klem!

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/19515-reprise/#findComment-83529
Del på andre sider

Dette må vel være en eller annen oppgave til jul eller påske skulle jeg tro. Nå må jeg med skam bekjenne at jeg bare har oppgavene fra 2008 samlet, men jeg skal se ...

Noen vil sikkert lure litt på hvorfor jeg samler på oppgavene og ikke sender inn. Da sier jeg at mange samler på frimerker, men det bli litt for smått for meg! (Ikke et vondt ord om frimerkesamlere!)

Etter en kjapp gjennomgang av et par permer sitter jeg med et påskekryssord fra 2010, nr 539. Da var det dobbeltkryss onsdag i påskeuka og så kom det et nytt påskeaften. Det var gromme saker! To doble samme uka! Der ble mamma bretta ut over 45 bokstaver. Løsningen sto i Magasinet den 17. april, så da skulle vel datoen for kryssordet være ca. 3. april!

Vinneren av dette kryssordet ble forøvrig Edvin Bruvik, som vant en reisesjekk på kr 10.000,-. Hadde vært moro å høre om han fortsatt var aktiv Hansen-knekker!

({$editedMessage} 22.01.13 22:23)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/19515-reprise/#findComment-83533
Del på andre sider

Dette må vel være en eller annen oppgave til jul eller påske skulle jeg tro. Nå må jeg med skam bekjenne at jeg bare har oppgavene fra 2008 samlet, men jeg skal se ...

Noen vil sikkert lure litt på hvorfor jeg samler på oppgavene og ikke sender inn. Da sier jeg at mange samler på frimerker, men det bli litt for smått for meg! (Ikke et vondt ord om frimerkesamlere!)

Etter en kjapp gjennomgang av et par permer sitter jeg med et påskekryssord fra 2010, nr 539. Da var det dobbeltkryss onsdag i påskeuka og så kom det et nytt påskeaften. Det var gromme saker! To doble samme uka! Der ble mamma bretta ut over 45 bokstaver. Løsningen sto i Magasinet den 17. april, så da skulle vel datoen for kryssordet være ca. 3. april!

Vinneren av dette kryssordet ble forøvrig Edvin Bruvik, som vant en reisesjekk på kr 10.000,-. Hadde vært moro å høre om han fortsatt var aktiv Hansen-knekker!

Hei Olav! (**). Har ikke ord for hvor glad du gjorde meg nå. Du er bare helt fantastisk. Nå vet jeg nårtid jeg begynte å løse Hansens morsomheter. Utrolig at jeg har løst dem hver uke siden da. Har også tatt vare på dem. Men dessverre har jeg ikke vært så smart som deg. (Har jo sendt dem inn hver uke)bare tatt vare på løsningene og skrevet nr. på dem uten dato og år. Begynner fra i dag å skrive det. 1000 1000 takk for at du tok deg bryet å finne ut av det for meg. Lykke til med dagens....og ha en god Hansentid! Kjenner deg jo ikke, men en STOOOR Klem til deg likevel.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/19515-reprise/#findComment-83535
Del på andre sider

Annonse

Hei Olav! Kunne selvfølgelig ikke dy meg....Har akkurat snakket med han. Han holdt på med lørdagens inni mellom støvsuging da jeg ringte han. Han løser fortsatt, men sender ikke inn. Hjalp han med et par ord. Han kjøper både onsdag og lørdag og koser seg med dem. Han syns det var veldig koselig at jeg ringte. Han ringte meg opp igjen og sa at han ble i godt humør da han synes jeg var så hyggelig og prate med. Han skulle ringe meg om d skulle være noe han lurte på. Kjempekoselig mann. Skulle hilse alle de andre Hansenfans. (*-*).

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/19515-reprise/#findComment-83536
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...