mj8599 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Enkel og grei i dag! :) Da venter vi på lørdagens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellma Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Enig,bortsett fra at jeg på "sjø" 4 ned fra venstre, og 4 bokstaver vannrett får "EIN-". Det kan bli Eina,men det heter da Einafjorden,Eina er et tettsted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-inger Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg lurer også på denne sjøen, men jeg har eon- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olav Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Enig,bortsett fra at jeg på "sjø" 4 ned fra venstre, og 4 bokstaver vannrett får "EIN-". Det kan bli Eina,men det heter da Einafjorden,Eina er et tettsted... Statens kartverk bruker Einavatnet, og det er vel det offisielle navnet. I min tid som totning hørte jeg heller noe annet navn bli brukt. Det er vel det rette navnet selv om Vazelina synger om at det skal "surfe på Einafjorden". ({$editedMessage} 16.01.13 16:24) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerd1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg lurte også på denne sjøen, men da går jeg for EINA. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Vi må nok til Nord-Amerika! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerd1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er de tre første bokstavene riktige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Men hvilken bokstav er da den siste?? Kleo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Litt hjernetrim må dere vel ha?! Det finnes faktisk en innsjø i Canada og en i USA med samme navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bikka Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 OK med hjenetrim, - men kan du likevel vera så snill og gi siste bokstaven??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bikka Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Tusen takk, skjeld!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerd1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Men i all verden, jeg klarer ikke å finne EINO noe sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fabio Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 En angivelig sjø i USA og Canada som IKKE lar seg søke opp på Google, og som IKKE finnes i Engelsk Wikipedia. Jeg tillater meg å stille meg MEGET tvilende. Personlig ville jeg IKKE brukt den løsningen uten at det blir gitt en eller annen dokumentasjon av personen som hevder dette skal være riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerd1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Enig, eneste jeg finner på dette ordet er i Finland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerd1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Enkel og grei i dag! :) Da venter vi på lørdagens. ({$editedMessage} 17.01.13 11:18) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleo Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 En angivelig sjø i USA og Canada som IKKE lar seg søke opp på Google, og som IKKE finnes i Engelsk Wikipedia. Jeg tillater meg å stille meg MEGET tvilende. Personlig ville jeg IKKE brukt den løsningen uten at det blir gitt en eller annen dokumentasjon av personen som hevder dette skal være riktig. Jeg søkte på Lake Eino på Google, og fant faktisk en innsjø både i Canada og USA..... Kleo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellliis Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Flott! Regner med at du har tipset Kryssord.no?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 ({$editedMessage} 17.01.13 11:18) Det er overraskende liten kreativitet i forumet for tiden! Men jeg er mest skuffet over "verdensmester" jan1952, som kjekt sa at det var lett - men som ikke kunne hjelpe kjellma likevel. Var det fordi han slett ikke var ferdig med alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.