Gå til innhold

Onsdag nr 357

mj8599

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig,bortsett fra at jeg på "sjø" 4 ned fra venstre, og 4 bokstaver vannrett får "EIN-". Det kan bli Eina,men det heter da Einafjorden,Eina er et tettsted...

Statens kartverk bruker Einavatnet, og det er vel det offisielle navnet. I min tid som totning hørte jeg heller noe annet navn bli brukt.

Det er vel det rette navnet selv om Vazelina synger om at det skal "surfe på Einafjorden".

({$editedMessage} 16.01.13 16:24)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

En angivelig sjø i USA og Canada som IKKE lar seg søke opp på Google, og som IKKE finnes i Engelsk Wikipedia.

Jeg tillater meg å stille meg MEGET tvilende.

Personlig ville jeg IKKE brukt den løsningen uten at det blir gitt en eller annen dokumentasjon av personen som hevder dette skal være riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En angivelig sjø i USA og Canada som IKKE lar seg søke opp på Google, og som IKKE finnes i Engelsk Wikipedia.

Jeg tillater meg å stille meg MEGET tvilende.

Personlig ville jeg IKKE brukt den løsningen uten at det blir gitt en eller annen dokumentasjon av personen som hevder dette skal være riktig.

Jeg søkte på Lake Eino på Google, og fant faktisk en innsjø både i Canada og USA.....

Kleo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

({$editedMessage} 17.01.13 11:18)

Det er overraskende liten kreativitet i forumet for tiden!

Men jeg er mest skuffet over "verdensmester" jan1952, som kjekt sa at det var lett - men som ikke kunne hjelpe kjellma likevel. Var det fordi han slett ikke var ferdig med alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...