skjeld Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Forferdelig at ett av de mest prestisjetunge kryssordene i Norge slutter å dele ut premier! Utrolig at Bergens Tidende kan gi opp en slik fantastisk konkurranse! Utbetaling av penger er selvfølgelig gammeldags, men det finnes mange andre interessante muligheter. Bare æren er dessuten stor! De andre kryssordene i BT er dessverre totalt uinteressante. Hva kan vi gjøre for å få omgjort en så tåpelig beslutning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er mange jeg kjenner som har skrevet inn til BT og beklaget at avisen har tatt denne avgjørelsen.Alle har fått et svar om at avisen må se på økonomien!!!! Dette er et kryssord som i aller høyeste grad er interessant for eldre mennesker. Det sosiale aspektet ved å samarbeide om dette vanskelige kryssordet kan ikke undervurderes. Det er jeg redd for at BT nå gjør. Mange av de mest trofaste løserne er godt opp i årene, og noen av dem har mye kontakt med andre gjennom telefonen.Jeg kjenner personer som har kryssordkontakten som et høydepunkt i helgen. Det er trist at BT ikke snur i denne saken. Det er nok ikke størrelsen på premien som teller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehbl Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg anbefaler at alle som synes det er for galt av BT å gjøre dette, å skrive eller ringe BT og si deres mening. Det har jeg selv gjort, og jeg vet om mange andre som også har gjort det. I lørdagens avis så det ut for at de var litegrann på gli. Og jo flere som beklager seg, jo bedre, slik at de ser at det ikke bare er noen få som synes det er leit at de slutter med premieringen. Og særlig det sosiale aspektet synes jeg de burde ta hensyn til. Så kast dere over tastaturet, folkens!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 All ære til BT. De har tatt våre synspunkter til etterretning og gjeninnfører premier på Ekspertkryssordet!!! Flott levert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-ur Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Søndag 13. januar antydet de SMS-løsning som et mulig alternativ! Det går jo ikke an med dette kryssordet! Da ville det være bedre om de reduserte antall premier til én synes jeg. Strever nå en del med nr. 3 - der er noen ord jeg slett ikke finner ut av - foreløpig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.