Gå til innhold

Onsdag nr. 356

mj8599

Anbefalte innlegg

I dag er det et par merkelige ord .... Det første jeg trøbler med er "pron" loddrett oppe i venstre hjørne.

Jeg finner ingen pronomener som har to midtre bokstavene E og T....

Men så tenkte man i litt andre baner på "visesang" og da løste det seg.

Nå har jeg bare igjen "småfisk" loddrett litt til venstre for midt på... Noen med ideer?

({$editedMessage} 09.01.13 15:09)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er det et par merkelige ord .... Det første jeg trøbler med er "pron" loddrett oppe i venstre hjørne.

Jeg finner ingen pronomener som har to midtre bokstavene E og T....

Men så tenkte man i litt andre baner på "visesang" og da løste det seg.

Nå har jeg bare igjen "småfisk" loddrett litt til venstre for midt på... Noen med ideer?

({$editedMessage} 09.01.13 15:09)

Pröv G og K som blindbokstaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kirkri...

Må si jeg ikke skjønte noe av det du skrev alså... hva mener du med hvilke blindbokstaver..?

I "småfisk" har jeg A - - S I - Jeg mangler altså 2. 3. og siste bokstav. Jeg har prøvd meg med AGNSIL... Men mener nå det skulle vært en D på slutten da

(Meldingen ble redigert 09.01.13 15:36)

({$editedMessage} 09.01.13 15:39)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kirkri...

Må si jeg ikke skjønte noe av det du skrev alså... hva mener du med hvilke blindbokstaver..?

I "småfisk" har jeg A - - S I - Jeg mangler altså 2. 3. og siste bokstav. Jeg har prøvd meg med AGNSIL... Men mener nå det skulle vært en D på slutten da

Det ble litt kludder pga tidskollisjon når du redigerte innlegget dit. Mitt förste svar var på pronomen, det andre på småfisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kirkri...

Akustisk er en fisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kirkri...

Feil første gang. Auksid er en fisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...