Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har "overtatt" kryssordmagasin nr. 52. Det aller meste er løst der, men med blyant. Jeg fyller ut manglende ord med kulepenn, som jeg forøvrig alltid bruker.

Mitt spørsmål til noen som kan ha greie på dette, er om blyantløsninger blir godtatt, eller om de blir for svake i fargen, slik at jeg må skrive over med penn?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/19468-bruk-av-blyant-i-kryssord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte blyant og penn før, før jeg fant ut at å skanna oppgaven var mye bedre.

Da kan du viske ut så mye du vil, Acrobat reader 11 er bra til det.

Så fører du inn etterpå med penn. Blyant vil med andre ord ikke bli godtatt.

(Meldingen ble redigert 06.01.13 16:54)

({$editedMessage} 06.01.13 16:56)

Takk for nyttige opplysninger! Skanning er jeg ikke sikker på hvordan man gjør, så hvis du kan gi meg en "oppskrift", blir jeg glad. Send gjerne på mail til [email protected].

Det ante meg at blyant ikke vil bli godtatt, så da skriver jeg over med penn.

Annonse

Annonse

Da stoler jeg på dere som bruker blyant og til og med vinner ;). Det skal jeg virkelig vurdere heretter :).

Jeg kommer til spare meg for mye arbeid, overskrive bare der det er utydelig.

Takk til alle!

Belladonna & co. Bruk blyant!! Blyanter har flere bløthets-/hårdhetsgrader. HB kan bli for hård, og vises dårlig på glanset papir. Prøv deg fram, så finner du en blyant som er god også på glanset papir. Billige blyanter som koster noen få kroner, er ofte svært gode. (Jeg skal ikke nevne navn på butikk.) Jeg har alltid sendt inn blyantløsninger både i HJEMMET og andre steder - og vunnet flere ganger. Hvis noe annet skal brukes, rekner jeg med at det hadde stått i innledningen til kryssordmagasinet i hvert nr. av bladet. . om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...