Gå til innhold

Ang. skrytet til jan1952

ellliis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg lurer også. I gammel tid hadde vi noe som het god folkeskikk. Den gangen dreide det seg mest om god oppførsel når mennesker møttes til diverse gjøremål. I dag er dette begrepet utvidet ved at du ikke ser din "motpartner" rett i øynene. Da kreves det noe mer omtanke. Med visse "uhederlige" unntak har de fleste av den eldre generasjon oppfattet dette.

Einar L.

({$editedMessage} 06.01.13 18:38)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så undrer jeg meg på hvor vi finner reglene hen og hvem som har laget dem.?

Må man ha regler for alt?

At noen liker et innlegg og noen ikke liker samme innlegg så er vel alle like meningsberettigede på dette forumet.

Problemet synes jeg er at når noen skriver et innlegg andre ikke liker, så svares det med et motinnlegg som ikke er saklig, men som om man har fornærmet noen personlig.

Saklig uenighet er vel helt ok, men hvor er takhøyden i dette forumet?

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg etterlyser hvor reglene står så er det ment som ren sarkasme!

Når noen forteller oss at hvis vi ønsker å skrive om hvor flinke og hvor raske vi er til å løse kryssord, og ikke minst om hva vi skal ha til middag, så hører det ikke "gjemme" her men på Facebook, så blir jeg litt matt...pardon my French men hvor er takhøyden du etterlyser -TerjeH

({$editedMessage} 08.01.13 19:19)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lurer også. I gammel tid hadde vi noe som het god folkeskikk. Den gangen dreide det seg mest om god oppførsel når mennesker møttes til diverse gjøremål. I dag er dette begrepet utvidet ved at du ikke ser din "motpartner" rett i øynene. Da kreves det noe mer omtanke. Med visse "uhederlige" unntak har de fleste av den eldre generasjon oppfattet dette.

Einar L.

({$editedMessage} 06.01.13 18:38)

Det er jamen pussig: Første gang jeg lot meg irritere av Jan1952's påstand om at han hadde løst X-ordet i Magasinet på 1 time, så fikk jeg så ørene flagret av alle dem som mente at det var tull å la seg irritere. Men nå er det visst flere enn jeg som mener noe om alminnelig folkeskikk.

({$editedMessage} 07.01.13 18:02)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg etterlyser hvor reglene står så er det ment som ren sarkasme!

Når noen forteller oss at hvis vi ønsker å skrive om hvor flinke og hvor raske vi er til å løse kryssord, og ikke minst om hva vi skal ha til middag, så hører det ikke "gjemme" her men på Facebook, så blir jeg litt matt...pardon my French men hvor er takhøyden du etterlyser -TerjeH

({$editedMessage} 08.01.13 19:19)

Og Jan gnir seg i hendene. Nok en gang greide han å få til en masse innlegg etter sitt sedvanlige, fullstendig unødvendige, innlegg. Greide folk å ta i bruk ignorerings-metoden i noen uker så hadde det vært spennende å se om han fant på noe nytt. Men enn så lenge trenger han jo ikke det.

Vi venter alle i åndeløs spenning på hva han syns om neste oppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...