erling32 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 9 opp og 10 inn fra venstre, En dum situasjon har vi vel opplevd de fleste av oss, men nå holder ikke fantasien tritt. Jeg mangler de to blindbokstavene. Noen som vil hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mc Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Har du kommet i et uføre nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg var kommet i ufure. Tusen takk skal du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Har du kommet i et uføre nå? Jeg var kommet i ufure. Tusen takk skal du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Men det kunne vel kanskje være ulune? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg hadde ulune til jeg leste her, uføre er mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leska42 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Det er nok MC og Amanda som er på det rette sporet her.For å få riktig løsning må en tenke på kobinasjonen med NÅLER, loddrett. Hvilke tittel skal vi gi en person som behandler oss med slikt utstyr. Den må nok slutte på TØR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Har ikke Dagbladet og vet ikke hvor mange bokstaver det er snakk om, men prøv et søk her inne på nålestikker. Kansje det kan hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.