igina Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Står dønn fast! 5 lodderett, ll vannrett.SAND. Mangler de to siste blindbokstavene. SKISSE 7 opp nedfra mangler blindbokstav. Hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choro Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 På de to siste i SAND har jeg VN, de to blindbokstavene i skisse er E og O. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
igina Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Hei! På skisse har jeg SELI-EASJON. På slutten av sand har jeg VEER-ANN. Jeg blir sprø!!!!! Åsså nå i jula da gett.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phafn Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Sand - du skal fram til skuespiller Sand og en figur han har laget. skisse er delineasjon. God jul. Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hei! På skisse har jeg SELI-EASJON. På slutten av sand har jeg VEER-ANN. Jeg blir sprø!!!!! Åsså nå i jula da gett.... Bytt S med D! På Sand må du tenke på en figur som (særlig) var med i (reise)radioen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 På de to siste i SAND har jeg VN, de to blindbokstavene i skisse er E og O. På de to siste blindbokstavene i SAND har jeg TV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hei! På skisse har jeg SELI-EASJON. På slutten av sand har jeg VEER-ANN. Jeg blir sprø!!!!! Åsså nå i jula da gett.... Skisse: Begynner på deli... SAND slutter på -etternavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mj8599 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 På de to siste blindbokstavene i SAND har jeg TV Sand... det har noe med navn og Stutum å gjøre!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.