elindblo Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Vannrett,6 opp. Har a som midterste bokstav, men finner ikke noen "overbevisende" forfatter på Google. Men jeg antar at det likevel må bli a. Det kan vel neppe bli andre muligheter, eller hur??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Har også a. Det finnes mange på Google! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Vannrett,6 opp. Har a som midterste bokstav, men finner ikke noen "overbevisende" forfatter på Google. Men jeg antar at det likevel må bli a. Det kan vel neppe bli andre muligheter, eller hur??? Ray kan være et fornavn, f. eks Ray Bradbury. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TerjeH Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Men når man spør etter forfatter har jeg aldri opplevd at det er fornavnet det spørres om. Vi skal i disse tilfeller alltid frem til et etternavn. Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.