igina Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Står helt fast. Øverst til venstre, 5 inn, BY. Vil gjerne ha Sevilla der, men det blir feil på 7 loddrett. sliter også med RETTEN 11 inn. Blindbokstaver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Byen er riktig, hva er 7 loddrett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Står du fast på mynt? løsningsordet har Hansen brukt mange ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kanskje du mener 7 vannrett (rolig sjø)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leska42 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Står helt fast. Øverst til venstre, 5 inn, BY. Vil gjerne ha Sevilla der, men det blir feil på 7 loddrett. sliter også med RETTEN 11 inn. Blindbokstaver? På samme måte som birkebeiner er jeg litt i tvil om hvor du har vanskene i oppgaven. På RETTEN loddrett fra topp, 11 inn fra venstre har jeg blindbkst. L,E,K og I Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
igina Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Sorry at jeg var litt uklar. Takk for blindbokstavene, de var 11 inn øverst, loddrett, RETTEN. Da er den i boks. Verre er det med 7 ned ROLIG, vannrett, det kan da ikke bli STUL? Det blir det uansett hvor mye jeg klør meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leska42 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Du skal slutte å klø deg med å endre T til M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
igina Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Tusen takk!!! Jeg hadde fjellstøl i stedet for fjellsmør, og erle i stedet for orre!!!! Ha en riktig god natt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.