Anne-K Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Loddrett nede til venstre Er i tvil, kan det bli råestek ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erloel Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg er også i tvil, men har fått råstek som løsning. Kan det være stek fra rådyr? Er åpen for andre forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phafn Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det kan vel neppe bli noe annet. Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mj8599 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er nødt for å bli "råstek", ingen annen løsning er mulig her. Den som spør må alltid henvise til kryssord og hvor i kryssordet. Men jeg er ferdig med dagens x-ord. Var ikke alt for vanskelig.... ({$editedMessage} 12.12.12 13:20) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-K Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Det kan vel neppe bli noe annet. Per Takk for bekreftelsen ! Da går jeg på Posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er nødt for å bli "råstek", ingen annen løsning er mulig her. Den som spør må alltid henvise til kryssord og hvor i kryssordet. Men jeg er ferdig med dagens x-ord. Var ikke alt for vanskelig.... ({$editedMessage} 12.12.12 13:20) Til jan1952: Husk at det bare er Kongen som sier "alt for...". Vi andre sier "altfor"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.