Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må noen kjekke mennesker der ute hjelpe meg! Jeg drar på ferie i morgen tidlig, og kan ikke legge Hansen igjen hjemme uløst!! Jeg har forsåvidt fått en løsning på Papirprodusent, men finner ikke første delen i noe oppslagsverk. Har fått MELLOSE........ Hvor har jeg bomma?? For ordens skyld, vi snakker om 8 ned fra toppen, 11 inn fra høyre.

Fortsetter under...

Skrevet

Nå må noen kjekke mennesker der ute hjelpe meg! Jeg drar på ferie i morgen tidlig, og kan ikke legge Hansen igjen hjemme uløst!! Jeg har forsåvidt fått en løsning på Papirprodusent, men finner ikke første delen i noe oppslagsverk. Har fått MELLOSE........ Hvor har jeg bomma?? For ordens skyld, vi snakker om 8 ned fra toppen, 11 inn fra høyre.

Hvis du endrer 4.bokst fra L til P tror jeg du vil se løsningen forutsatt at du har resten på ordet

Skrevet

Jeg har melpose, men det er kanskje aldeles feil ?

Skrevet

Tusen takk for hjelpen, det var denne kryssende pasifisten som hadde blitt litt feil ser jeg!! Men nå er alt i boks, kofferten er pakket, og jeg sier god jul til dere alle her på denne siden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...