ragon Skrevet 1. desember 2012 Skrevet 1. desember 2012 Nivået blant kryssordløserne her er høyt, så det kunne være interessant å se hvor mange som kan løse Hansens uten NKL, Google eller oppslagsverk. Rett og slett bare deg og din blyant!
-TerjeH Skrevet 1. desember 2012 Skrevet 1. desember 2012 Trolig få, fordi det som oftest dukker opp, ihvertfall for meg, ukjente byer, forfattere, øyer og regissører. Slo opp to ord i dag; ØY nesten øverst i høyre hjørne (lurer på hvor mange som har denne i hodet) og MÅL loddrett midt på nesten helt til høyre. Som en annen skriver i dag; Lite med ukjente forfattere etc denne gangen. Terje ({$editedMessage} 01.12.12 21:40)
amanda Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Trolig få, fordi det som oftest dukker opp, ihvertfall for meg, ukjente byer, forfattere, øyer og regissører. Slo opp to ord i dag; ØY nesten øverst i høyre hjørne (lurer på hvor mange som har denne i hodet) og MÅL loddrett midt på nesten helt til høyre. Som en annen skriver i dag; Lite med ukjente forfattere etc denne gangen. Terje ({$editedMessage} 01.12.12 21:40) Øyen kom av seg selv i sammenhengen. Mål tok jeg en sjanse på blindbokstaven og fikk napp i SNL, har sendt inn tips på siste. Fyndig (mitt på nederst) hadde jeg, men slo opp for å verifisere. Kjekk oppgave. ({$editedMessage} 02.12.12 13:56)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå