aliko Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 4 opp, 7 fra høyre: er det noen forfatter som heter Viar, finner intet, men kanskje jeg har noe feil i det området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ba-knu Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har Vian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Det kan vel ikke stemme, for N til slutt vil bli feil som 3. bokstav i TATT helt nederst, dersom jeg ikke er helt på styr, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TerjeH Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 VIAN stemmer fint i min løsning. Tatt blir ikke Arrestert! Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det er snakk om å ta land! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.