Gå til innhold

Kongens fortjenestemedalje til Rolf Hansen!

Anbefalte innlegg

Er det ikke nå på tide at en som har fortjent Kongens heder får dette? Vi har de siste dagene sett hvor enkelt det er å få Kongens Fortjenestemedalje i sølv. Hansen fortjener medalje i gull!

Rolf Hansen er etter min mening Norges største humorist. Tenk på alle de de som hver onsdag og lørdag, ler seg skakke over hans finurlige løsninger. "Det er ikke mulig" "Nå overgår han seg selv" "Hvor tar han det fra"

I tillegg til medaljen bør Riksantikvaren erklære ham som verneverdig, Per Egil Hegge i Aftenspostens "språgspalte" gi ham god plass, og Fritt Ord bør hedre ham. Hvis mange nok støtter hans kandidatur, skal jeg påta meg oppgaven med å sende søknaden.

Imøteser deres kommentarer.

Fortsetter under...

Er det ikke nå på tide at en som har fortjent Kongens heder får dette? Vi har de siste dagene sett hvor enkelt det er å få Kongens Fortjenestemedalje i sølv. Hansen fortjener medalje i gull!

Rolf Hansen er etter min mening Norges største humorist. Tenk på alle de de som hver onsdag og lørdag, ler seg skakke over hans finurlige løsninger. "Det er ikke mulig" "Nå overgår han seg selv" "Hvor tar han det fra"

I tillegg til medaljen bør Riksantikvaren erklære ham som verneverdig, Per Egil Hegge i Aftenspostens "språgspalte" gi ham god plass, og Fritt Ord bør hedre ham. Hvis mange nok støtter hans kandidatur, skal jeg påta meg oppgaven med å sende søknaden.

Imøteser deres kommentarer.

harry, de ber om kommentar: Jeg er en stor Hansentilhenger, men dine nesegruse innlegg gjør meg (og sikkert også Hansen) svett.

Les her hva som skal til og vær sikker på at Hansen ville betakket seg i respekt for de som har fått medaljen.

(Ellers takk og pris for at den siste tildelingen ble trukket tilbake.)

http://www.kongehuset.no/c27050/artikkel/vis.html?tid=27783

({$editedMessage} 16.11.12 15:17)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...