Gjest Vigdis Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Får ikke til øverste venstre hjørne. Har ingenting, men har prøvd med mye forskjellig. Ingen bakterie og ingen bibel finner jeg uansett hva jeg velge som bønn. Er det noen som kan komme med noen hint? Vigdis
Gjest Jannike Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei Vigdis Jeg var trengt opp i samme hjørnet som deg. Nå har jeg prøvd meg med Stjorn for bibel, det er visstnok norrønt for gamle testamentet, knapp for kule, Rupert for helgen, borrelia for bakterie, orasjon, øyne, og skistøvel. Har noen andre hull jeg ikke har fått skjekket skikkelig ennå, provinsen (71) blandet smak (65) og ringfjellet (36) Der har jeg fått en Z fra forfatteren, men jeg vet ikke om andre ringfjell enn Altai og Atlas. Kan du hinte/hjelpe meg? Ha en fin kveld! Jannike Innlegg redigert. (02-13-05 18:46)
Gjest Vigdis Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei Jannike, da er vi to som venter på at tåka skal lette i topplokket. Har ikke kommet en bokstav videre. Blandet smak får du på kinarestaurant, det er sausen. Det er faktisk et ringfjell til som begynner med a og passer med din z. Provinsen fant jeg på Caplex. Kryssordhjelperen. Tror nok det er den riktigee. Kommer jeg videre så sier jeg fra. Takk for svar og ha en flott kveld! Vigdis
Gjest jannike Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei igjen Har ikke hatt ork til å bla mer i bøker, for jeg tok Dagbladkryssordet etterpå. Kinasauser er jeg dårlig på... Du har antakelig ikke sett mitt redigerte innlegg. Tror løsningen kan være slik. Du får se på det . Den satt litt langt inne. Jannike
Gjest Vigdis Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Da har jeg gitt opp denne oppgaven. Sausen er sursøt. Vigdis
Gjest Jannike Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 - skrev (På 13.2.2005 den 12.56): Får ikke til øverste venstre hjørne. Har ingenting, men har prøvd med mye forskjellig. Ingen bakterie og ingen bibel finner jeg uansett hva jeg velge som bønn. Er det noen som kan komme med noen hint? Vigdis Takk for sursøt. Den vet jeg jo om, tror jeg må ha feil på noe, for jeg har en b inni ordet. Hadde berse på bergmann. Må se på det igjen. GI OPP??? Se det første innlegget mitt. Der har jeg løsning på ditt venstre hjørne. Mangler du enda mer? mvh JAnnike
Gjest Vigdis Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hei igjen Jannike, Tuuusen takk, da mangler jeg ikke mer. Vigdis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå