valdris Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Ja, da får jeg bare kaste meg ut i det!! Øverst i høyre hjøne, REST. Mangler blindbokstavene. Så er det JUMBO, omtrent midt på siden, loddrett ord. Mangler de 2 siste blindbokstavene. Og til slutt 10 opp, 2 inn fra høyre, SAMLIV. Mangler også her blindbokstaven. Jeg blir veldig glad for å få løst dette!!
48stein2 Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Ja, da får jeg bare kaste meg ut i det!! Øverst i høyre hjøne, REST. Mangler blindbokstavene. Så er det JUMBO, omtrent midt på siden, loddrett ord. Mangler de 2 siste blindbokstavene. Og til slutt 10 opp, 2 inn fra høyre, SAMLIV. Mangler også her blindbokstaven. Jeg blir veldig glad for å få løst dette!! Både REST og SAMLIV finner du i kryssordleksikonet.(Samliv er i flertall). Når det gjelder JUMBO, har jeg D,S og E som blindbokstaver.Lykke til.
karg Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Ja, da får jeg bare kaste meg ut i det!! Øverst i høyre hjøne, REST. Mangler blindbokstavene. Så er det JUMBO, omtrent midt på siden, loddrett ord. Mangler de 2 siste blindbokstavene. Og til slutt 10 opp, 2 inn fra høyre, SAMLIV. Mangler også her blindbokstaven. Jeg blir veldig glad for å få løst dette!! R og S men så sliter jeg med det samme. Samliv har noe med symbiose å gjøre. jeg tror det er en flertallsform som jeg ikke finner ut av
AstridW Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Ja, da får jeg bare kaste meg ut i det!! Øverst i høyre hjøne, REST. Mangler blindbokstavene. Så er det JUMBO, omtrent midt på siden, loddrett ord. Mangler de 2 siste blindbokstavene. Og til slutt 10 opp, 2 inn fra høyre, SAMLIV. Mangler også her blindbokstaven. Jeg blir veldig glad for å få løst dette!! Jumbo Blindbokstaver D S E
valdris Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Da takker jeg så veldig mye for hjelpen! Nå kan freden senke seg i heimen, blir liksom ikke det samme med en uløst kryssord hengende over hodet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå