gamlearne Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Iktyologi handler da virkelig ikke om insekter! ( bortstt fra at noen fisker spiser dem) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Burde selvfølgelig stått fisker der, men uansett en krevende oppgave - selv for en gammel ringrev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Er ikke det som fisken spiser interessant for eksperten??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terj4 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Eksperten? Har en B inni der, jobb? Eller jobs? Hva da med kommune? ({$editedMessage} 07.11.12 19:22) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kanskje eksperten må studere andre objekter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terj4 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mj8599 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg skjønner overhode ikke dette tåkepratet deres alså! :) Har ikke "insekter" loddrett... ikke tre første i "atleten" heller... Og ikke "mølle" loddrett..... Håpløst idag... "sukk" Noe hjelp å få??? Trenger også hjelp til "feighet" vannrett. Og "sau" loddrett.. har noen bokstaver her da... men hva slags assistent er den???? ({$editedMessage} 07.11.12 20:31) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choro Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Her hadde du mange spørsmål. Hensikten i dette forum er jo å gi tips, ikke ferdig svar. Så her kommer tipsene: Atleter: en utøver i en nordisk vintersportsgren Mølle: Starten på ordet er en betegnelse på en gammel mølletype, der skovlene så vidt jeg husker stod vannrett, ikke loddrett som i dag. Midtparten av ordet overlater jeg til deg, ikke opplagt, siste fire bokstaver er jo klassisk Hansen: sted. Feighet: en egenskap hos en feiging Sau: Hansen-ord. En asssistent til maskinell trimming av hagen din, f.eks. den kortklippte, grønne delen. Og når det gjelder dagens snakkis om fiskekjenneren: fluefiskere har jo sikkert noen nytte av kunnskapene til en entomolog. Om dette er noen hjelp i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Entomolog er jo ikke løsningen da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mj8599 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nei, jeg har iktymolog som første delen i ordet, men ikke resten.... Og jeg har første del i MØLLE, men ikke sistedelen her heller... Noe hjelp å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
togu2 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 prøv funksjonssted:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aagemann Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nei, jeg har iktymolog som første delen i ordet, men ikke resten.... Og jeg har første del i MØLLE, men ikke sistedelen her heller... Noe hjelp å få? Prøv med objekter, de kan man jo studere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.