Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står fast nederst, nesten midten. Mangler slutten på talefør, men har kanskje en feil bokstav i den kryssende politiker (her EBAN), og dermed har jeg heller ikke fugl og dyr. Får jeg slutten på talefør, så greier jeg nok resten der. :))

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 4.11.2012 den 14.29):

Står fast nederst, nesten midten. Mangler slutten på talefør, men har kanskje en feil bokstav i den kryssende politiker (her EBAN), og dermed har jeg heller ikke fugl og dyr. Får jeg slutten på talefør, så greier jeg nok resten der. :))

Slutten på talerør er BEKVEM.

Skrevet

Skrevet

Skrevet
  - skrev (På 4.11.2012 den 17.34):

Ja det drysser med prefikser i nr. 673, men TELE er nederst vannrett i venstre hjørne. PLEV er loddrett nederst 10 fra venstre og 7 opp.

Kan noen et ord der PLEV er en forstavelse?

Mvh

Plev eller pleu er en lungerelatert benevnelse

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 4.11.2012 den 17.34):

Ja det drysser med prefikser i nr. 673, men TELE er nederst vannrett i venstre hjørne. PLEV er loddrett nederst 10 fra venstre og 7 opp.

Kan noen et ord der PLEV er en forstavelse?

Mvh

I min medisinske ordbok er det flere ord som har PLEV som prefiks. Har med lungene å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...