valdris Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Har kjørt meg helt fast, og håper på ekspertisens hjelp!! TRÅKK, øverste linje, 8 inn fra venstre. Mangler midten av løsningsordet.
tyr Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 - skrev (På 3.11.2012 den 17.27): Har kjørt meg helt fast, og håper på ekspertisens hjelp!! TRÅKK, øverste linje, 8 inn fra venstre. Mangler midten av løsningsordet. Senke må vel være vidre.Da blir midtpartiet i tråkk noe annet.
tyr Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 - skrev (På 3.11.2012 den 17.27): Har kjørt meg helt fast, og håper på ekspertisens hjelp!! TRÅKK, øverste linje, 8 inn fra venstre. Mangler midten av løsningsordet. Jeg mener vedre.
elindblo Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Jeg takker for bidraget. Lurte selv på dette. Vedre bety å renne i senk.
valdris Skrevet 3. november 2012 Forfatter Skrevet 3. november 2012 Tusen takk for hjelpen! Vedre hadde jeg faktisk aldri hørt om! Da er jeg i boks, tror jeg! Fortsatt god helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå