leska42 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Kjære kryssordløsere Ordet PLETT kan brukes om mye og i min kryssordoppgave spør jeg meg selv om svar på PLETT kan bli KLART. Jeg finner ikke noen slik løsning i mine leksika Hva mener folket der ute ??
-Unni Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Hm. Jeg sier at noe er "plett umulig" = at noe "helt klart er umulig":-)
-benny Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 - skrev (På 16.10.2012 den 16.34): Kjære kryssordløsere Ordet PLETT kan brukes om mye og i min kryssordoppgave spør jeg meg selv om svar på PLETT kan bli KLART. Jeg finner ikke noen slik løsning i mine leksika Hva mener folket der ute ?? Jeg mener nei. Det er plent umulig etter mitt syn.Men kan du bruke klatt, klakk eller klikk så finnes det under plett i Øvrebøs kryssordbok. Mvh -benny
-Unni Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Vi sier "plett" umulig - sikkert en forkortelse for "komplett umulig":-)
leska42 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Skrevet 17. oktober 2012 - skrev (På 16.10.2012 den 19.49): Jeg mener nei. Det er plent umulig etter mitt syn.Men kan du bruke klatt, klakk eller klikk så finnes det under plett i Øvrebøs kryssordbok. Mvh -benny Hjertelig takk for svarhjelp på min "bønn" og ett av Benny`s forslag gjorde susen slik at jeg kom i mål med min oppgave. Godt å ha en hjelpende hånd i slike situasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå