punky Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 For noen dager siden fikk jeg på mobil beskjed om at abb. gikk ut om 2 dager. Jeg betalte i aug. et års abb. og fikk bekreftet at pengene var kommet inn. Har sendt en meil om det samme, men har ikke hørt noe.Er redd for å bli "stengt ute", så jeg ikke får med meg oppg. 2 i NM. Har noen et tlf.nr. jeg kan ringe, så jeg får ordnet opp i dette Mvh. Punky
crozzy Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 hei - Du kan jo prøve å ringe Hjemmets sentralbord på 22585000 og bli satt over til abonnementservicen eller prøve direktnummeret 22585140. :-)
Kryssord.no Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 - skrev (På 2.10.2012 den 22.06): For noen dager siden fikk jeg på mobil beskjed om at abb. gikk ut om 2 dager. Jeg betalte i aug. et års abb. og fikk bekreftet at pengene var kommet inn. Har sendt en meil om det samme, men har ikke hørt noe.Er redd for å bli "stengt ute", så jeg ikke får med meg oppg. 2 i NM. Har noen et tlf.nr. jeg kan ringe, så jeg får ordnet opp i dette Mvh. Punky Hvis du sikter til et abonnement på kryssord.no, skal du kontakte kryssord@kryssord.no
punky Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Skrevet 3. oktober 2012 Gjorde som nevnt, søkte på kryssord@ryssord.no og fikk til svar: Finner ingen resultater for kryssord@ryssord.no Mvh. Punky
punky Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Skrevet 3. oktober 2012 - skrev (På 3.10.2012 den 9.46): hei - Du kan jo prøve å ringe Hjemmets sentralbord på 22585000 og bli satt over til abonnementservicen eller prøve direktnummeret 22585140. :-) Takk for tips, kontakter ded senere. Håper jeg er tilknyttet i morgen også, så jeg kan få begynt med oppg. 2 Mvh. Punky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå