Gå til innhold

HJELP Noen som har opplevd det samme ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden fikk jeg på mobil beskjed om at abb. gikk ut om 2 dager. Jeg betalte i aug. et års abb. og fikk bekreftet at pengene var kommet inn. Har sendt en meil om det samme, men har ikke hørt noe.Er redd for å bli "stengt ute", så jeg ikke får med meg oppg. 2 i NM. Har noen et tlf.nr. jeg kan ringe, så jeg får ordnet opp i dette

 

Mvh. Punky

Fortsetter under...

Skrevet

hei - Du kan jo prøve å ringe Hjemmets sentralbord på 22585000 og bli satt over til abonnementservicen eller prøve direktnummeret 22585140. :-)

Skrevet
  - skrev (På 2.10.2012 den 22.06):

For noen dager siden fikk jeg på mobil beskjed om at abb. gikk ut om 2 dager. Jeg betalte i aug. et års abb. og fikk bekreftet at pengene var kommet inn. Har sendt en meil om det samme, men har ikke hørt noe.Er redd for å bli "stengt ute", så jeg ikke får med meg oppg. 2 i NM. Har noen et tlf.nr. jeg kan ringe, så jeg får ordnet opp i dette

 

Mvh. Punky

Hvis du sikter til et abonnement på kryssord.no, skal du kontakte kryssord@kryssord.no

 

Skrevet

Gjorde som nevnt, søkte på kryssord@ryssord.no og fikk til svar: Finner ingen resultater for kryssord@ryssord.no

 

Mvh. Punky

Skrevet
  - skrev (På 3.10.2012 den 9.46):

hei - Du kan jo prøve å ringe Hjemmets sentralbord på 22585000 og bli satt over til abonnementservicen eller prøve direktnummeret 22585140. :-)

Takk for tips, kontakter ded senere. Håper jeg er tilknyttet i morgen også, så jeg kan få begynt med oppg. 2

 

Mvh. Punky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...