Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre bokstav i generøst (vannrett litt nedenfor midten) får jeg til å bliA, men loddrett ser det ut til å være G. Andre løsninger? Per

.

Fortsetter under...

Skrevet

Ja det lurer jeg på også Kari........

Jeg har "generøst" som RAUST og "politiker" som RASPUTIN. Ergo blir de to første bokstavene i "dyr" loddrett = AA----------?????

({$editedMessage} 22.09.12 14:20)

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 22.9.2012 den 12.34):

Du har helt rett! Jeg fant det på SNL (Store Norske Leksikon) Det begynner på AA.

({$editedMessage} 22.09.12 14:37)

Kan også finne det med bokstavsøk i ordnett.

Skrevet
  - skrev (På 22.9.2012 den 12.34):

Du har helt rett! Jeg fant det på SNL (Store Norske Leksikon) Det begynner på AA.

({$editedMessage} 22.09.12 14:37)

Men åssen søker du etter et dyr på AA i snl da? Jeg har prøvd nå, men det blir jo bare tull.........

Skrevet
  - skrev (På 22.9.2012 den 12.35):

({$editedMessage} 22.09.12 14:36)

Hansen har brukt det før ja.

Jan, du kan søke på kryssord.org, sette inn aa??????, så kommer det opp.

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 22.9.2012 den 12.37):

Kan også finne det med bokstavsøk i ordnett.

Jeg har også søkt og fått opp bare tull. Hadde det ikke vært vennligere og fortalt hva dyret heter, eller er det sånn at man helst skal være så hemmelighetsfull?

Skrevet

Mange misliker å få løsningen, jeg også, det er kjekkere med hint og tips om hvor man kan lete, og så ha gleden av å løse selv. Dette er vennlig ment.

Hvis du søker i SNL.no på jordsvin (som hintet her) så står løsningen på skjermen!

({$editedMessage} 23.09.12 00:49)

Skrevet
  - skrev (På 22.9.2012 den 13.19):

Det er en type jordsvin jan1952......

Hvorfor ikke bare søke på jordsvin her på kryssord.no, da får man opp bare to alternativer. ?

Skrevet
  - skrev (På 22.9.2012 den 11.05):

Andre bokstav i generøst (vannrett litt nedenfor midten) får jeg til å bliA, men loddrett ser det ut til å være G. Andre løsninger? Per

.

({$editedMessage} 23.09.12 09:48)

Skrevet
  - skrev (På 22.9.2012 den 11.05):

.

Skjønner ikke at dere ikke benytter den enkleste løsningen -nemlig kryssord.no som dere jo er inne på allerede! Søkte på dyr, og det første ordet som kom opp var jo løsningen som ganske riktig begynner med 2 a'er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...