Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som har begynt enda?

Jeg sliter med "rett" nederst til venstre og "haikudikt" loddrett 5 ned og 8 inn fra høyre. I diktet har jeg de tre første, mangler 4 bokstav, og har så 5 bokstaver og helt på slutten også.... Noen som har noe ideer?

Etter videre studier, har jeg nå de 9 første bokstavene i diktet...

({$editedMessage} 22.08.12 16:51)

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen som har begynt enda?

Jeg sliter med "rett" nederst til venstre og "haikudikt" loddrett 5 ned og 8 inn fra høyre. I diktet har jeg de tre første, mangler 4 bokstav, og har så 5 bokstaver og helt på slutten også.... Noen som har noe ideer?

Etter videre studier, har jeg nå de 9 første bokstavene i diktet...

({$editedMessage} 22.08.12 16:51)

Fjerde bokstav i Haikudikt er G

Skrevet

Takk Irmelin, men det fant jeg ut selv. *S* Mangler nå midtdelen av ordet...

Da fant jeg retten nederst til venstre.. *S* og har prøvd meg på noe greier ang haikudikt.... får se her etter hvert

({$editedMessage} 22.08.12 17:18)

Skrevet

Takk Irmelin, men det fant jeg ut selv. *S* Mangler nå midtdelen av ordet...

Da fant jeg retten nederst til venstre.. *S* og har prøvd meg på noe greier ang haikudikt.... får se her etter hvert

({$editedMessage} 22.08.12 17:18)

Må si at jeg er usikker på blindbokstavene i haikudiktet. Beste forslag jeg kommer på for øyeblikket er "BLNG". Noen bedre?

Annonse

Skrevet

Det står at et haikudikt ikke skal synges eller resiteres og RAP eller på norsk rapp står for resitation of american poetry. men, men man kan jo trekke definisjoner ganske langt.

Skrevet

Ja.... Og det har sikkert med rytme å gjera, -noko som kan rappast?? -Men du er vel einig i at det ikkje passar med andre løysingar? -Eller?

Skrevet

Det står at et haikudikt ikke skal synges eller resiteres og RAP eller på norsk rapp står for resitation of american poetry. men, men man kan jo trekke definisjoner ganske langt.

Hva med ......RAMSING?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...