tsd Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Hei! Får ikke løsningen til å stemme helt: får lekkerbiDken.. og urettferdighets.. siden 10 loddrett inn fra venstre skal være like og blir dd..? Øverst til venstre i kryssordet. ({$editedMessage} 07.07.12 10:02)
carimette Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har slitt med det i flere timer, men nå rettet jeg opp til urettmessighets............så da får jeg slite videre med sjøvann og grilldress. Ønsker også de to første blindebokstavene i godstol. 9 ned og 6 inn fra venstre. Skal bli deilig å begynne på lørdagens i dete triste sommerværet :-)
tsd Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Skrevet 7. juli 2012 Hei og takk for hjelpen - da tror jeg disse ordene ble riktige. De to første blindbokstavene i godstol er L og E - typisk hansenord :-) Jeg har fått til sjøvann og grilldress tror jeg, særlig sjøvann er det spesiell løsning på. Hvor står du fast?
carimette Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Takker for bokstavene...... artig ord ja.Hadde noe så sprøtt som usynlig på - hemmelig.....he-he Da kom resten på plass. Ned å kjøpe lørdagens nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå