Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ bare fortelle, så stolt....fikk dette kryssordet først utpå nyåret, i dag ble jeg endelig ferdig LOL

Skjønt, litt usikker.....Bolig. _nplassleighet?

({$editedMessage} 13.06.12 15:16)

Fortsetter under...

Skrevet

Det er vel mange slags planløsninger for boliger, både på ett eller flere plan ..... Ser ut til det er falt ut et par bokstaver i ordet ditt, jeg endte opp med ENPLANSLEILIGHET!

PS: Hvis du vil sjekke løsningen din, står svaret i Dagbladet 2. januar 2012, du får kjøpt den aktuelle siden på nettavisa til Dagbladet.

({$editedMessage} 17.06.12 20:17)

Skrevet

MÅ bare fortelle, så stolt....fikk dette kryssordet først utpå nyåret, i dag ble jeg endelig ferdig LOL

Skjønt, litt usikker.....Bolig. _nplassleighet?

({$editedMessage} 13.06.12 15:16)

He.he. Morsomt! Eneste jeg kan tenke meg (selv om d ikke stemmer med bokst) er ANDELSLEILIGHET. Lykke til med x-ordene og ha ei GOD JUL i år også.

Skrevet

Det er vel mange slags planløsninger for boliger, både på ett eller flere plan ..... Ser ut til det er falt ut et par bokstaver i ordet ditt, jeg endte opp med ENPLANSLEILIGHET!

PS: Hvis du vil sjekke løsningen din, står svaret i Dagbladet 2. januar 2012, du får kjøpt den aktuelle siden på nettavisa til Dagbladet.

({$editedMessage} 17.06.12 20:17)

Juhuuuu!!! der satt'n. Takk skal du ha, jeg hater å ikke få avsluttet et kryssord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...