valdris Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Filosof 8 ned, 2 inn fra høyre. Her står jeg bom fast. Så at noen mente bokstav nr. 2 skulle være R, men det hjelper meg ingenting. Tror nesten at jeg må be om løsningsordet, fordi jeg sliter med GUD som også krysser dette ordet, 4 linjer lenger ned. Noen som vil hjelpe en frustrert Valdris???
valdris Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Skrevet 9. mai 2012 Da fant jeg det ut helt av meg selv, så da er den i boks i dag også!!
kjevijako Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Filosof 8 ned, 2 inn fra høyre. Her står jeg bom fast. Så at noen mente bokstav nr. 2 skulle være R, men det hjelper meg ingenting. Tror nesten at jeg må be om løsningsordet, fordi jeg sliter med GUD som også krysser dette ordet, 4 linjer lenger ned. Noen som vil hjelpe en frustrert Valdris??? Hva blir blindbokstaven i filosof. Min intelligens strekker ikke til.
gerd1 Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Det løsningsordet jeg finner her har R som andre bokstav. Da må det jo være noe feil med stikkordet på tvers: Blandingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå