punky Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 talerør, kan noen gi meg 3 og 6 blindbokst.? Mvh. Punky
-TerjeH Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Hei Punky. Er dette Norsk Ukeblad nr. 14? Der er 8 vannrett TALERØR, men det finnes ikke 6 blindbokstaver. Terje
punky Skrevet 9. april 2012 Forfatter Skrevet 9. april 2012 Beklager -Terje hadde over 40 i feber i går kveld, ser nå at det feil, 3.er ingen blindbokst.,men 6. og 8.er det ,i tillegg til første og siste. Beklager så mye skal ta senga igjen. Mvh. Punky
-TerjeH Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Huff da. Da skal du få F S (6. 8. bokstav) et ønske om riktig god bedring. Terje ({$editedMessage} 09.04.12 22:47)
punky Skrevet 9. april 2012 Forfatter Skrevet 9. april 2012 Takk for hjelp Terje, i feb. skulle jeg ha tatt min stæroperasjon, men den ble kansellert på grunn av forkjølelse. De to neste ble også kansellert og fordi 4 operasjon skulle ha vært i morgen,bestemte jeg meg for rådet til legesenteret. Ble ikke fortalt om mulige bivirkninger som diare og feber,så ingen operasjon i morgen. Er mektig lei av å være "snørrat", har fremdeles feber og skal legge meg. Mvh. Punky første , men på g
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå