jossi Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 5 ned venstre side 8 inn. Blir de to blindbokstavene al eller na? Jeg finner ikke ut av det.
-TerjeH Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Mener bestemt det må bli AL. Det er vel det vi måler i Dekar, hektar osv. Terje
jossi Skrevet 6. april 2012 Forfatter Skrevet 6. april 2012 - skrev (På 6.4.2012 den 22.24): Mener bestemt det må bli AL. Det er vel det vi måler i Dekar, hektar osv. Terje Jeg har et siste problem: Hva blir blindbokstaven i strekkode? Jeg har forresten stui.. først, men det er nok feil.
-TerjeH Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 U er feil. Blindbokstaven er P. Dyr loddrett er ikke IGUAN, men en annen øglesort. Terje
turi-h2 Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 - skrev (På 6.4.2012 den 22.39): Jeg har et siste problem: Hva blir blindbokstaven i strekkode? Jeg har forresten stui.. først, men det er nok feil. Heisan, alle der ute i Påskelandet:) Strekkoden til vår MEGET kjære venn Rolf (han i Dagbla') er dette: STRIPEREKKE. Fortsatt en snørik påske, alle:) Forresten; er det noen av våre kolleger udi kryssordløseriet som kan tenkes å se for seg hva MUSIKER et stykke nede til venstre kan bli? På påskekryssordet til den nevnte Rolf, altså? Selv har jeg følgende; _SG_OD. Noe lenger oppe til venstre spør han etter en SYKDOM, der har jeg _NTONI_S_L_. Har en eller annen de resterende bokstaver? Jacob H.
turi-h2 Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 - skrev (På 6.4.2012 den 22.42): U er feil. Blindbokstaven er P. Dyr loddrett er ikke IGUAN, men en annen øglesort. Terje Jacob H. kaller Terje H.:) Dyret du ser etter er en VARAN. Et FÆÆLT dyr, men FIINT nok til å nevnes i et kryssord...fortsatt god påske:) J.
iahaugen Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 - skrev (På 6.4.2012 den 23.21): Heisan, alle der ute i Påskelandet:) Strekkoden til vår MEGET kjære venn Rolf (han i Dagbla') er dette: STRIPEREKKE. Fortsatt en snørik påske, alle:) Forresten; er det noen av våre kolleger udi kryssordløseriet som kan tenkes å se for seg hva MUSIKER et stykke nede til venstre kan bli? På påskekryssordet til den nevnte Rolf, altså? Selv har jeg følgende; _SG_OD. Noe lenger oppe til venstre spør han etter en SYKDOM, der har jeg _NTONI_S_L_. Har en eller annen de resterende bokstaver? Jacob H. Sykdommen står her på NKL
a-rio Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 - skrev (På 6.4.2012 den 23.21): Heisan, alle der ute i Påskelandet:) Strekkoden til vår MEGET kjære venn Rolf (han i Dagbla') er dette: STRIPEREKKE. Fortsatt en snørik påske, alle:) Forresten; er det noen av våre kolleger udi kryssordløseriet som kan tenkes å se for seg hva MUSIKER et stykke nede til venstre kan bli? På påskekryssordet til den nevnte Rolf, altså? Selv har jeg følgende; _SG_OD. Noe lenger oppe til venstre spør han etter en SYKDOM, der har jeg _NTONI_S_L_. Har en eller annen de resterende bokstaver? Jacob H. Musikeren det er snakk om er nok min gode venn, den danske trommeslageren Kresten OSGOOD.
Dirtsa Skrevet 7. april 2012 Skrevet 7. april 2012 - skrev (På 6.4.2012 den 23.21): Heisan, alle der ute i Påskelandet:) Strekkoden til vår MEGET kjære venn Rolf (han i Dagbla') er dette: STRIPEREKKE. Fortsatt en snørik påske, alle:) Forresten; er det noen av våre kolleger udi kryssordløseriet som kan tenkes å se for seg hva MUSIKER et stykke nede til venstre kan bli? På påskekryssordet til den nevnte Rolf, altså? Selv har jeg følgende; _SG_OD. Noe lenger oppe til venstre spør han etter en SYKDOM, der har jeg _NTONI_S_L_. Har en eller annen de resterende bokstaver? Jacob H. blindbokstavene i sykdom er A -U-I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå