Gjest Birgit Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med et par ord i Ekspertens utfordring: "Noe som fyker" 3 bokstaver. Midterste mener jeg er O. "Spetakkel" på 5 bokstaver. Andre bokstav er S Vennlig hilsen Birgit
Gjest Jannike Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hei Birgit I en av mine synonymbøker står det for spetakkel USTYR. Hva noe som fyker angår ville det kanskje forsvares med LØV, men du hadde en o og ikke en ø, så sannheten er at min hjelp neppe er mye verdt. Lykke til Jannike
Gjest Birgit Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Takker og bukker for USTYR. Det passa med resten. MEn jeg har fått bekrefta O i "Noe som fyker" så det blir nok desverre ikke LØV, men takker for godt forsøk. Jeg får lete videre.
Gjest Jorunn Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Har ikke ordbok her, men noe som slo meg var ordet gov. Sjekket i ordboka på nett og det stemmer.
Gjest Birgit Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Takker og bukker så mye. Det var bare det som sto igjen i hele kryssordbladet, så da er alt endelig i boks. :-)
Gjest irene Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med et par ord i Ekspertens utfordring: "Noe som fyker" 3 bokstaver. Midterste mener jeg er O. "Spetakkel" på 5 bokstaver. Andre bokstav er S Vennlig hilsen Birgit Hei Jannike, Ja, gov er riktig, jeg har fått det samme. m.v.h. Irene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå