Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har to problemer - hyllingsferd ca midt på til høyre vannrett - Mangler bare to bokstaver - nr. 2 og nr. 5. Og så mangler jeg siste bokstav i politikeren helt til høyre loddrett. Men kanskje" i alle fall " ikke blir "lell"??

Hei og joda je tror lell er lell, og at politikeren er norsk og av eldre årgang; såvidt meg bekjent tilhørende Høyre i sin tid - kanskje en G kan prøves? Hyllingsferd (som jeg egentlig lurer på om skrives hylningsferd) er et svensk fenomen oppkalt etter både en konge og en gate ... bokstavene du mangler tror jeg er R og S ...

Hei og joda je tror lell er lell, og at politikeren er norsk og av eldre årgang; såvidt meg bekjent tilhørende Høyre i sin tid - kanskje en G kan prøves? Hyllingsferd (som jeg egentlig lurer på om skrives hylningsferd) er et svensk fenomen oppkalt etter både en konge og en gate ... bokstavene du mangler tror jeg er R og S ...

Takk fra meg også !

Annonse

Her er det vel snakk om en amerikansk politiker? En lang en?

({$editedMessage} 14.03.12 17:49)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...