Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har noen av dere funnet frem til dyr KRA?O?MAKAK og d fjellet har jeg ikke funnet noen steder heller. DO?P?RTIND, og kan jeg også få 3. Bokstav på LABIL? så er jeg faktisk ferdig. TAKK.

Om man søker her inne i kryssordleksikonet, så finner man jo ut både dyret og fjellet.... Kan det være så vanskelig da????

Annonse

Alt må læres først. Har bare vært her 1gang før. Får prøve å lære av dere! Lei meg for at kryssordhjelperen ikke finnes lenger. SNUFS! Takk for hjelpen!

Hei Lødingpia! Prøv deg på leksikonet her i kryssord.no og du vil finne at det er MYE bedre enn kryssordhjelp. Når du har lært deg å søke i både svarord og spørreord kan du spare deg mange spørsmål til forumet. Leksikonet fungerer utmerket! Lykke til hilsen ellliis

Det finnes også gratis kryssordkonkurrent med mange flere ord. Det man betaler for er ikke løsningsordene, for de ligger gratis på nettet, men kryssordene her (for dem som er interessert) og et mer oversiktlig forum. Er jo nesten svindel å ta betalt for noe som ligger gratis andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...