Gjest marit Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Side 26 rebus nr. 15 rovdyr + l , 8 boks. skal bli en forfatter, kan noen hjelpe. Marit
Gjest Alf Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Hei Marit. Det er en svensk forfatter som heter HERMELIN. Håper at det passer! Alf
Gjest marit Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Side 26 rebus nr. 15 rovdyr + l , 8 boks. skal bli en forfatter, kan noen hjelpe. Marit Tusen takk, det passer perfekt. Marit
Gjest Skjye Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Side 26 rebus nr. 15 rovdyr + l , 8 boks. skal bli en forfatter, kan noen hjelpe. Marit Hei, Marit - og Alf. Denne oppgaven er en rebus, hvor rovdyr (7 bokstaver) + bokstaven I tilsammen skal gi en 8-bokstavers forfatter. Med rovdyret jeg brukte i løsningen, kom jeg frem til romantikkens store italienske dikter Giacomo LEOPARDI. Mvh Skjye.
Gjest bøgga Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Tusen takk, det passer perfekt. Marit kansje leopardi passer.han er it.forfatter
Gjest Alf Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hei, Marit - og Alf. Denne oppgaven er en rebus, hvor rovdyr (7 bokstaver) + bokstaven I tilsammen skal gi en 8-bokstavers forfatter. Med rovdyret jeg brukte i løsningen, kom jeg frem til romantikkens store italienske dikter Giacomo LEOPARDI. Mvh Skjye. Hei Skye. Jeg så i spørsmålet at Marit skrev 1, ikke I derfor mitt svar. Jeg har aldri vært borte i det kryssordet, vet ikke hvilket blad heller. En annen sak er at jeg skrev til deg direkte for noen dager siden ang. noen råd/tips siden jeg har forstått det slik at du er i toppen når det gjelder kryssord ( sikkert ellers også), men fikk feilmeldinger. Mailer Daemon ga opp etter 3 dager, det var ingen gyldig e-postadresse! Mvh Alf
Gjest Alf Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Beklager at jeg skrev feil navn. i svaret til deg Skjye. Mvh Alf
Gjest marit Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Side 26 rebus nr. 15 rovdyr + l , 8 boks. skal bli en forfatter, kan noen hjelpe. Marit Hei dere ! Min feil, klarer visst ikke å skille i fra l. Takk ialle fall. Marit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå