elindblo Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Loddrett, øverst til venstre: Jeg har fått et langt Hansensk løsningsord som ser OK ut, men jeg skjønner ikke hva EGG har med løsningsordet å gjøre.Det nærmeste jeg har erfaring med i en liknende sammenheng, var eggeløp i barnehagen. Kan noen gi meg tips? På forhånd takk!
sussi Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Loddrett, øverst til venstre: Jeg har fått et langt Hansensk løsningsord som ser OK ut, men jeg skjønner ikke hva EGG har med løsningsordet å gjøre.Det nærmeste jeg har erfaring med i en liknende sammenheng, var eggeløp i barnehagen. Kan noen gi meg tips? På forhånd takk! Skøytene har egg
thoydal Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 enig med deg sussi.jeg har nå hele ordet og det stemmer
elindblo Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Skrevet 25. januar 2012 Skøytene har egg Takk for tipset med en liten nuss til sussi! Jeg er ikke helt familiær med skøytetermologien. Jeg skøyter på med egg i lageret mellom ørene. Dette lageret er dessverre ikke så vanntett som det var før.... :-)
karih Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Blyant og papir har forlengst overtatt her! Ha en fin kveld, alle sammen!
twi-j Skrevet 26. januar 2012 Skrevet 26. januar 2012 Loddrett, øverst til venstre: Jeg har fått et langt Hansensk løsningsord som ser OK ut, men jeg skjønner ikke hva EGG har med løsningsordet å gjøre.Det nærmeste jeg har erfaring med i en liknende sammenheng, var eggeløp i barnehagen. Kan noen gi meg tips? På forhånd takk! Ikke bare skøyter har egg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå