thorfinn Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Jeg har fått R D. Plundrer med FRELSER,til høyre vannrett nedenfor midten.
bikka Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Skrevet 21. januar 2012 Jeg har fått R D. Plundrer med FRELSER,til høyre vannrett nedenfor midten. Takk, thorfinn!! - Eg trur den frelsaren kanskje sluttar med med ÅND?
eldi70 Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Fant frelser. Har også problemer med frelser - Tror jeg har de fire første og den nest siste bokstaven men likevel ??
eldi70 Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Takk, thorfinn!! - Eg trur den frelsaren kanskje sluttar med med ÅND? Ja visst slutter det på ånd. Takk !
liskør Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Nokon som kan gi meg 2. og 3. bokstav? hei:) trenger siste blindbokstav på stilist og lurer veldig på musikal om det kan bli "mame" når sverd blir samuraivåpen. God helg.
gullaskansen Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Takk, thorfinn!! - Eg trur den frelsaren kanskje sluttar med med ÅND? Frelser-jeg har fått ordet SKYTSÅND !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå