Gå til innhold

Neeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har de "ødelagt" Kryss og Tvers!

Det beste kryssordbladet har blitt til innsending av gater.

Kommer ikke til å fornye noe ab. mer.

Dette var skikkelig skuffende:-(((.

Jeg forstår ikke dette. Jeg har bladet foran meg nå og kan ikke lese noe sted at det bare er "gateløsninger" som trengs. Dette er nr. 1. Nr. 2 er vel ikke i salg ennå.

I Hjemmetkryss er det blitt sånn nå med hovedsakelig "gateløsninger", det er bare tre oppgaver som skal ha full løsning.

({$editedMessage} 12.01.12 15:29)

Dette er nr 2. Ta en titt bakerst i bladet, der står kupong for innsendig av gater.

Det er bare 7 oppgaver som må sendes inn.

De som abonnerer på bladet får det i posten denne uka.

(Meldingen ble redigert 12.01.12 15:32)

({$editedMessage} 12.01.12 15:36)

Jeg kjøper bladet i "løs vekt". Men etter det du forteller, frister det i alle fall ikke å bli abonnent, ikke på Hjemmet, heller.

Vi som er kryssordentusiaster løser vel ikke kryssord bare for premienes skyld, men for å bryne oss på dem. De aller fleste oppgavene i de nevnte blader er ren plankekjøring, så det blir høy "stykkpris" for de mer krevende ;-).

Mitt abonnement utløper neste gang - helt greit.

Har hatt noen artige år med kryssord som hobby, og hadde Allers Kryss og Tvers som favorittblad. Det er det ikke lenger!

Har gått over til scrabble på nettet i stedet (ordspill.no). Morsomt hodebry - anbefales.

Annonse

Helt enig, favoritten min er helt ødelagt. Jeg bruker alltid å sende inn, men bare ordgater blir for lett, trenger litt mer utfordringer enn det! Jeg har sendt klage til Aller, og mitt abonnent blir ikke fornyet.

Men samtidig sier jeg bare takk for at vi nå har fått Kryss i Taket!

Tone B.

Helt enig, favoritten min er helt ødelagt. Jeg bruker alltid å sende inn, men bare ordgater blir for lett, trenger litt mer utfordringer enn det! Jeg har sendt klage til Aller, og mitt abonnent blir ikke fornyet.

Men samtidig sier jeg bare takk for at vi nå har fått Kryss i Taket!

Tone B.

Triste saker. Syns bare det går nedover nå. For noen år siden hadde vi ei ofte vrien nøtt i Allers .Da den ble overført til K&T mistet den mye av problemene og ble nokså grå. Så kutter de ut Utfordringen og gir oss en stadig lettere oppgave Professor'n. Og nå denne lille Vriompeisen. Og pengepremiene krymper stadig og det ender vel med premier fra firmaer som ønsker seg litt billig reklame.

Nei, nå ser jeg meg om etter andre blader. Finns de ?? For K&T kutter jeg ut ved neste fornyelse. Synd,synd men sant.

Annonse

"Nei, glemte Kryss i taket. Enn så lenge må en fylle ut hver rute i det bladet."

Det er riktig, men ingen av oppgavene er spesielt krevende. Det er min mening for å presisere. Jeg håper Rolf Hansen blir aktør der :).

Har sett reklame fra Kryss i Taket at de fra neste nummer har fått inn en ny kryssordforfatter som har Rolf Hansen som sitt store forbilde og lager kjempekrevende kryss. Og den beste nyheten av alt er at Rolf Hansen også blir fast innslag i bladet fra påske. Hurra!!! Synes bladet er et friskt pust, men har savnet de virkelig store utfordringene. Men nå gleder jeg meg allerede til neste nummer!

Ja,nå har jeg sendt "beklagelsesmail".Synes dette var begredelige greier.Knapt fem ord, så var SPISSFINDIG løst,bare for å nevne den.All moro,utfordring og spenning på flere av oppgavene var borte som dugg for solen.

Kjipe greier.Vet ikke om jeg gidder å kjøpe neste nummer.Kanskje vi kunne boikotte noen nummer og håpe at de reverserer dette såkalte "nye" og ???? bladet?

Boikotte? Nei, her er det ikke snakk om å boikotte. Når mitt abonnement går ut blir det ikke fornyet. Kan nevne at jeg sendte redaksjonen en klagemail. Fikk en automatmail tilbake om at det dessverre ville ta noen dager før jeg fikk svar grunnet stort arbeidspress. Et par dager senere fikk jeg mail om at klagen min var oversendt rette vedkommende i rette redaksjon. Etter det har det vært dørgende stille, og det er nå to uker siden.

Så hvis arbeidspresset er SÅ stort bør arbeidstilsynet komme inn i bildet....

For å være ufin, jeg håper salget stuper til bunns, kanskje det kan få dem til å tenke, og ikke ri prinsipper.

Da er det bare å si takk for meg etter å ha vært med siden første nummer.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...