Gjest marit Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Er det noen som vet hva samling av formler blir, 9 boks. ----l-b-k. Gammel legeplante 9 boks. --s-i----. Marit
Gjest cs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 TRYLLEBOK og PASTINAKK kan se ut til å passe...
Gjest marit Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det er helt sikkert rett men hva blir da Oppholdssted 9 boks. -j-n---k-. Marit
Gjest cs Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Den var verre. Sikker på at bokstavene er riktige? HAVNEDEKK passer med N og K.
Gjest odd Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Er det noen som vet hva samling av formler blir, 9 boks. ----l-b-k. Gammel legeplante 9 boks. --s-i----. Marit jeg vil ikke utelukke TUSSILAGO som legeplante dersom K kan byttes ut med G vil BARNEHAGE være en mulighet
Gjest marit Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen som vet hva samling av formler blir, 9 boks. ----l-b-k. Gammel legeplante 9 boks. --s-i----. Marit Denne var en skikkelig nøtt. Det hvor svaret på oppholdssted skal være, har jeg en -j-n-r-k-. J går inn i asjetter der spørs. er lite fat. N går inn i åkerrein der spørs. er kant. R går inn i den sist r;en i fråtseri der spørs. er dødssynd. K går inn i pastinakk der spørs. er gl. legeplante. Er det noen som ser ei anna løsning på noen av disse ordene. Marit
Gjest cs Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 jeg vil ikke utelukke TUSSILAGO som legeplante dersom K kan byttes ut med G vil BARNEHAGE være en mulighet Kan ikke se noe ord som kan passe inn. At svaret på lite fat (entallsord) kan bli asjetter (flertallsord) får jeg dog ikke til å stemme.
Gjest marit Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen som vet hva samling av formler blir, 9 boks. ----l-b-k. Gammel legeplante 9 boks. --s-i----. Marit ordet asjetter har jeg faktisk ikke tenkt over at det er i flertall, får prøve å finne noe annet. Marit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå