Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Vil bare varsle om at Hansen har bidratt med et tosidig kryssord i dagens Dagblad (27. desember). Det holdt jammen på å gå meg hus forbi. Håper det er ett i morgen også. Jammen er Hansen produktiv. Jeg tror neppe han kommer til å pensjonere seg fra sitt kryssord i Dagbladet. Og hvis han finner på noe så ille, kan vi se frem til nesten 700 repriser. Jeg tror ingen husker de første kryssordene han kom med. Jeg husker knapt den siste jeg nettopp har lagt fra meg. Så jeg regner med å ha Hansen til jeg dør (68 år nå). Satser på at Hansen holder hodet (mitt) i sjakk ennå noen år.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/17516-hansen-kryss-i-dag-26-desember-2011/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vil bare varsle om at Hansen har bidratt med et tosidig kryssord i dagens Dagblad (27. desember). Det holdt jammen på å gå meg hus forbi. Håper det er ett i morgen også. Jammen er Hansen produktiv. Jeg tror neppe han kommer til å pensjonere seg fra sitt kryssord i Dagbladet. Og hvis han finner på noe så ille, kan vi se frem til nesten 700 repriser. Jeg tror ingen husker de første kryssordene han kom med. Jeg husker knapt den siste jeg nettopp har lagt fra meg. Så jeg regner med å ha Hansen til jeg dør (68 år nå). Satser på at Hansen holder hodet (mitt) i sjakk ennå noen år.

Ser jo at preseniliteten begynner å slå inn allerede. Unnskyld at jeg skrev idag 26 desember i tittelen. Det skal selvfølgelig være 27. desember, men det har sikkert alle ihuga kryssordløsere allerede skjønt!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...